Monday, January 7, 2013

The New Shoes



Last saturday we went to by a new shoes to my boyfriend but i bought one too like every woman! I know this one seems like a little bit boyish but from the first time i saw i love it. It is very comfortable and this is very important:)

Letzte Samstag wir sind zum einkaufen für mein Freund gegangen und naturlischerweise habe ich mir auch eine geholt. Es sieht bisschen maennerlisch aus aber es ist sehr bequem und das ist das wichtigste für mich:)







Here is two combinations of the new shoes with the old bags: the first one is my georgeous Yargıcı Bag from Turkey and the second one iss the every day use comfortable Longchamp bag. I hope i will post more combinations with these shoes :)

Here ist die zwei Kombinationen von  neue Shuhe mit zwei alte Taschen. Erste Tasche ist mein wunderschoene Yargıcı Tasche aus der Türkei und die andere wisst Ihr die berühmte Longchamp Tasche :) 









2 comments: