Sunday, January 6, 2013

The First Post!!

 6 JANUARY 

  This is my first post of all. After seeing many blogs i had an interrest to open my own . I don't know if you like it or not but it is just for fun! so have fun!
   I want to tell more about my self. I decided to do crazy thing and moved to Germany after Highschool from İzmir Turkey. And now living Germany and studing mathematics here. My hometown is İzmir like i said. People from İzmir loves this city very much like me. I miss every thing a lot of this city (wanna cry :s). But from now on, it is two years now here in Frankfurt. I'm getting used to live in Germany altough it is difficult to be an foreign in other country. I have friends here from the whole world : from Japan, Brazil, Iran, Venezuela, China, Korea, Ukrain, Finland ...
  I love cooking and seeing very good: so in this blog i 'm going to write about a little but of fashion, cooking, travel... and a few fotos about them. I will be very satisfied if you leave comments.

Thank You!!

  Hallo! Dies ist mein erste Post. Nachdem ich viele Blogs gesehen habe, moechte ich auch meine eigene Blog öffnen. Also jetzt geht es los: Ich bin vor zwei Jahren aus der Türkei nach Deutschland  gekommen. Ich habe mich entschieden in Deutschland zu studieren. Ich wohne in Frankfurt am Main und studiere Mathe an der Goethe Uni. Frankfurt. Da ich muttersprachlisch nicht Deutsch spreche, kann auf Deutsch fehler geben (es tut mir Leid). Also ich versuche an Deutschland gewohnen obwohl es sehr schwerig Auslaenderin zu sein ist. Wegen der Sprache, Kultur, Gewöhnlichkeiten usw.
  Also in diesem Blog es geht um Mode, Kochen, Reisen usw. und kleinischkeiten aus meinem Leben. Ich werde mich darauf freuen wenn Ihr kommentare schreiben.

Danke Schön!!




8 comments:

  1. Haha,ich habe erste kommentare.
    初コメゲット。

    Viel Gluck!!

    ReplyDelete
  2. And people from İzmir miss you very much also=D please keep the posts coming, can' wait for more! lots of love:)
    ipek

    ReplyDelete
  3. CANIM kızım bu cok güzel bir fikir seni destekliyorum güzelliklere vesile olsun seninle gurur duyuyorum ve seni çok seviyorum

    ReplyDelete
  4. canım annem cok tesekkür ederim:)

    ReplyDelete
  5. kuzucum ne yapsan güzel zaten ... herşey aynı güzelliğinde sürsün bi tanem

    ReplyDelete